Strani

nedelja, 15. januar 2017

Zimska pravljica v domačih hrib(čk)ih

Sončen in zasnežen vikend sem izkoristila za sprehod po domačih hrib(čk)ih, ki ležijo skorajda dobesedno pred mojim pragom. 

Z možem sva se odpravila po cesti proti Župankovi domačiji ter pri vodnem zajetju zavila levo v gozd ter sledila potki proti razvalinam gradu Mahrenberg (stari grad). Sneg se je bleščal v soncu in prijetno škripal pod nogami. 

Pot na Stari grad (Radlje ob Dravi)

Stari grad (Radlje ob Dravi)
Visoko nad krošnjami dreves se je razprostiralo sinje modro nebo. Pogled iz starega gradu je danes segel še posebej daleč.


Pogled na Radlje ob Dravi
Od tu sva pot nadaljevala do ceste proti Hafnerju ter z nje po nekaj metrih zavila desno v gozd. Stopinje v snegu so kar naenkrat zavile strmo navzgor po gozdni vlaki, ki mi je bila povsem nepoznana, in zmedle mojo orientacijo. Pod debelo snežno odejo nama ni uspelo najti meni priljubljene in poznane poti. Sledila sva stopinjam in tako je najin sprehod dobil še pridih raziskovanja - odkrivanje novih poti (tudi na domačem terenu) je vedno dobrodošlo. 

Odkrivanje novih poti
Pot se je kot pričakovano (in zaželeno) priključila poti, ki vodi od kmetije Pavli do ceste proti Kapunarju. Po njej sva zaradi lepega razgleda nadaljevala do kmetije Purkat (za Kapunar je bilo premalo časa), nato pa sva se mimo kmetij Pavli in Ižek ter Župankove domačije vrnila domov.

Proti kmetiji Purkat

Župankova domačija


Ni komentarjev:

Objavite komentar